رئیس ستاد دهه فجر گمیشان:
بهره برداری و کلنگ زنی 87 طرح عمرانی با اعتبار 101 میلیارد تومان

فرماندار و رئیس ستاد دهه فجر گمیشان گفت: امسال در ایام دهه فجر جمعا 87 طرح عمرانی با اعتبار 101 میلیارد تومان افتتاح و با کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، 479امید سقلی امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر استان که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد:  طرح اقتصادی  در همین ایام با اعتبار 315 میلیارد تومان و اشتغالزایی 799 نفر افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

وی افزود: احداث ایستگاه پمپاژ آب به تالاب گمیشان به شکل الکترونیکال و بادی یکی از مهم تریم طرح هایی است که در این ایام آغاز عملیات اجرایی آن شروع می شود.

سقلی افزود: در بحث نهضت ملی مسکن 72 و نیم هکتار در حوزه شهری و 90 هکتار در حوزه روستایی برای ساخت مسکن تخصیص داده شده است.

وی گفت: در این ایام 50 واحد در شهر گمیش تپه و 20 واحد در روستای مراد گردی کلنگ زنی می شود.

فرماندار گمیشان تصریح کرد: افتتاح مدرسه 6 کلاسه و چمن مصنوعی 2 زمین ورزشی و یک مرکز مشاوره افتتاح می شود.

وی گفت: کلنگ زنی  3 حلقه چاه برای بهبود وضعیت آب شرب در ایام دهه فجر در دست اقدام است و این در حالی است که سال گذشته هم 4 حلقه چاه نیز سال گذشته وارد مدار شده است.

سقلی بیان کرد: با توجه به اینکه تولیدات میگو در شهرستان گمیشان در وضعیت خوبی قرار گرفته و هم اکنون تولید آن به 3 هزار تن رسیده است لذا در نظر داریم تا با حمایت و سرمایه گذاری سرمایه گذاران این صنعت را به سمت تحول عظیمی ببریم و امید داریم با برنامه ریزی های انجام شده تولید آن به 20 هزار تن برسد.

 

 

  5 بهمن 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 68597
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام