مدیر کل راه و شهرسازی گلستان :
افتتاح و کلنگ زنی 79 طرح با اعتبار بالغ بر 437 میلیارد تومان در دهه فجر

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: در دهه فجر امسال تعداد 79 طرح با اعتباری بالغ بر 437 میلیارد تومان در استان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، عدل مصدقی امروز  در نشست خبری ستاد دهه فجر که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: از این تعداد طرح 71 طرح افتتاح و تعداد 8 طرح دیگر کلنگ زنی می شود.

وی افزود: از این تعداد طرح 9 طرح با اعتبار بیش از 325 میلیارد تومان در آزادشهر، 2 طرح در آق قلا با اعتیار بیش از 16 میلیارد تومان، 4طرخ در بندر ترکمن با اعتبار بیشاز 21 میلیارد تومان ، 8طرح در رامیان با اعتبار بیش از 21 میلیارد تومان ، 7 طرح در علی آباد کتول با اعتیار 56 میلیارد تومان ، 8 طرح در کردکوی با اعتبار بیش از 41 میلیارد تومان ، 5 طرح در کلاله با اعتبار بیش از 59 میلیارد تومان ، 3طرح در گالیکش با اعتبار بیش از 1 میلیارد تومان ، 9 طرح در گرگان با اعتبار بیش از 35 میلیارد تومان ، 7 طرح در گنبد با اعتبار بیش از 27 میلیارد تومان ، 5 طرح در مراوه تپه با اعتبار بیش از 24 میلیارد تومان و 5طرخ در مینودشت با اعتبار بیش از 23 میلیارد تومان در این ایام افتتاح و یا کلنگ زنی می شود. .

مصدقی گفت: دستگاه خودور سنگین و 7 دستگاه سبک با مبلغ 1117 میلیارد و 800 میلیون تومان از طریق بخش خصوصی وارد ناوگان حمل و نقل جاده ای استان شده اند.

وی ادامه داد: 3 طرخ نیز در بخش حمل و نقل  و راهدار خانه با اعتیار 22 میلیارد تومان که شامل همان 437 میلیارد تومان می شود به این مجموعه اضافه می شود.

مصدقی بیان کرد: از برنامه های شاخص این ایام می توان به روکش آسفالت راه های اصلی فرعی و اصلی استان، پل های عابر پیاده ، بهسازی شبکه های روشنایی استان و سامانه هوشمند استان و اخداث یک باب نمازخانه در منطقه خوش ییلاق با اعتبار 4 میلیارد تومان اشاره کرد.

وی افزود: چنانچه شرایط جوی اجازه دهد تقاطع غیر همسطح فاضل آباد با اعتبار 45 میلیارد تومان اجرایی خواهد شد .

  6 بهمن 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 68602
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام