توسعه عدالت در همه مناطق شهرگرگان اولویت شهرداری است

شهر دار گرگان گفت: توسعه عدالت در همه مناطق مختلف شهرگرگان از اولویت های شهرداری است و در این راه کوتاهی  و کم کاری نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، سید محمد رضا سید النگی امروز در جلسه پیگیری اقدامات جهادی «محله ما» در 7 مدرسه محلات کم برخوردار اسلام آباد و الغدیر که با حضور  مدیران مدرسه در سالن اندیشه شهرداری مرکز برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات 6 ماهه انجام شده در این مدارس و قول هایی که در جلسه داده شده بود ظرف مدت 20 روز انجام شد. 

وی افزود: شهرداری گرگان بعنوان خانه داری که وظیفه حفظ و حراست خانه شهر را برعهده دارد درصدد است تا خانه ای آراسته و پرورش یافته داشته باشد.

سید النگی عنوان کرد: امیدواریم با هم افزایی و کمک دستگاه های مربوطه و اثربخشی که شما مدیران مدارس به عنوان متولیان فرهنگی دارید، شاهد رفع آسیب های اجتماعی و ایجاد رفاه اجتماعی و شهروندانی با نشاط و امیدوار در منطقه باشیم.

  16 بهمن 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 68668
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام