سرپرست شهرداری گرگان:
مهلت 10 روزه به معاونین برای اعلام برنامه ها و رفع دغدغه های شهری/ 500 هزار شهروند ناظر کار ما هستند

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، عصر امروز در هشتاد و نهمین جلسه شورای شهر گرگان که به ریاست میثم حسینی برگزار شد،. اظهار کرد: چنانچه در این مهلت 10 روزه معاونان برنامه جامع و کاملی را نتوانند ارایه دهند در مورد آنها تصمیم گیری می شود.

یرپرست شهرداری گرگان افزود:500 هزار شهروند گرگانی ناظر ما هستند و پول بیت المال دست ما است و باید به گونه ای پاسخگو باشیم که بتوانیم ادای دین کنیم.
سید النگی گفت: برنامه های خود را بر این قرار دادیم که در بخش ارایه آمار شفاف با مردم و اعضای شورا که نماینده مردم هستند صحبت کنیم.

وی افزود: به دنبال اجرایی کردن برنامه های جدیدی در حوزه توسعه شهری هستیم.

سید النگی گفت: علاوه بر اینکه ۹ عضو شورای اسلامی شهر، حق و وظیفه نظارت بر عملکرد مدیران شهری را دارند؛ این امکان باید برای همه شهروندان نیز فراهم شود و نباید هیچ دیواری بین شهروندان و شهرداری باشد.

در این جلسه برخی مسائل شهری توسط اعضای شورای شهر گرگان  با سرپرست شهرداری به بحث و گفتگو گذاشته شد.

سرپرست شهرداری گرگان گفت: به تمام معاونان بخش های مختلف شهرداری مهلت 10 روزه داده ام تا برنانه های خود را در جهت رفع مشکلات و دغدغه مندی شهروندان و اعضای شورا اعلام کنند.

 

  20 شهریور 1401
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 67616
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام