دادستان گرگان خبر داد؛
تامین خوراک یک ماه مرال های قرق/ با مدیران متخلف برخورد می شود

 داستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان گفت: در بازدید امروز از پارک جنگلی قرق با دستور دادستانی، خوراک یک ماه این گوزن ها تامین شد.

به گزارش گلستان فردا، محمود اسپانلو امروز با حضور در پارک جنگلی قرق و محل نگداری مرال ها که مدتی است بدون غذا مانده اند، اظهار کرد: علیرغم اینکه خرداد ماه امسال برای ساماندهی وضعیت گوزن های پارک جنگلی قرق با حضور مدیران منابع طبیعی، محیط زیست و شهرداری قرق، تصمیم گیری شده بود اما بررسی ها حاکی از بی توجهی به نگهداری این گونه جانوری منحصر به فرد ایرانی است.

وی افزود: پنج شنبه هم در جلسه ای که در دادسرای گرگان با حضور مدیران منابع طبیعی، محیط زیست، شهرداری قرق و دامپزشکی استان برگزار می شود، درباره وظایف هر دستگاه در قبال نگهداری این جانوران تصمیم گیری خواهد شد.

دادستان مرکز استان گلستان گفت: اگر در بررسی ها کوتاهی یا ترک فعل این مدیران مشخص شود از باب ترک فعل هم برای متخلفان پرونده تشکیل خواهد شد.

روز گذشته خبرنگار این سایت در نشست خبرنگاران با استاندار اعلام کرد که مرال های قرق چند روزی است که بدون غذا  در پارک رها شده اند و دستگاه های مربوطه پاسخ دقیقی به خبرنگاران نمیدهند.

 

  24 اسفند 1401
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 68907
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام