رئیس هیئت تکواندو گلستان:
خانه تکواندوی گلستان ۱۰ میلیارد اعتبار می خواهد

رئیس هیئت تکواندو گلستان با اشاره به نهایی شدن مراحل واگذاری یک سوله برای ایجاد خانه تکواندو در این استان گفت: برای تکمیل این مرکز ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش گلستان فردا، علی نوری  اظهار کرد: در کل کشور فقط پنج استان خانه تکواندو ندارند که گلستان یکی از این استان‌ها است و تلاش‌های زیادی برای حل این دغدغه انجام شده است.

رئیس هیئت تکواندو گلستان افزود: با پیگیری‌های انجام شده در حال انعقاد تفاهم نامه‌ای با اداره کل ورزش و جوانان بوده تا بتوانیم از طریق ماده ۲۷ سوله ورزشی نیمه تمام در ویلاشهر که ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد را تکمیل کنیم.

وی گفت: برای تکمیل این سوله به حدود هشت میلیارد تومان اعتبار نیاز است و فدراسیون تکواندو کشور قول داده در صورت تکمیل و بهره برداری به عنوان خانه تکواندو، آن را با اعتبار بیش از دو میلیارد تومان تجهیز کند.

رئیس هیئت تکواندو گلستان ادامه داد: در سال ۹۹ در سامانه بانک اطلاعاتی تکواندو تعداد ۹ هزارو ۹۰۰ نفر تکواندوی گلستانی ثبت نام کرده بودند که این تعداد با رشد حدود ۳۸ درصد به ۱۳ هزارو ۷۷۶ نفر در سال گذشته رسیده است که از این تعداد هفت هزار و ۷۲۴ نفر آقا و ۶ هزار و ۵۲ نفر خانم هستند.

نوری گفت: در سامانه بانک اطلاعاتی تعداد ۹۰ استاد آقا و ۴۲ استاد خانم در این رشته در استان گلستان فعال هستند که امسال ۱۷ مربی خانم و ۶ مربی آقا به این تعداد افزوده شدند.

رئیس هیئت تکواندو گلستان افزود: در حال حاضر در استان گلستان تعداد ۳۰ باشگاه اختصاصی آقا، یک باشگاه اختصاصی خانم و ۵۱ باشگاه تکواندو برای خانم و آقا فعال هستند.

وی با ابراز گلایه مندی از برخی مسئولان در عدم وفا به وعده‌های خود گفت: به عنوان مثال، شهرداری و شورای شهر گرگان وعده داد که به ورزشکاران قهرمان جهان در این رشته مبلغ ۲۰ میلیون تومان هدیه دهد یا بخش اسپانسری این رشته را تقویت کنند که صرفاً در زمان تجلیل از آنها تنها یک میلیون تومان اهدا کردند.

  1 خرداد 1402
بخش : گرگان / ورزشی
کد خبر: 69316
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام