استاندار گلستان خبر داد؛
تجهیز شهرهای گلستان به فیبر نوری تا هفته دولت ۱۴۰۲

استاندار گلستان گفت: برنامه‌ریزی ما بر این است تا هفته دولت امسال تمام شهرهای استان به فیبر نوری مجهز شود.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، علی محمد زنگانه در جلسه با دکتر در جلسه با دکتر مظهری رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داد: ما در استان گلستان ۳۱ سند و چشم‌انداز بخشی داریم و برای توسعه استان نقشه راه ترسیم کرده‌ایم و در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نگاه ما این است که گلستان به سرزمین هوشمند تبدیل شود.

وی افزود:  برای تمام مناطق توسعه‌ای استان از جمله منطقه آزاد، طرح‌های برنامه‌ریزی شده چهار شهر جدید و دیگر طرح‌ها، نگاه ما این است که هوشمندسازی در اولویت فعالیت‌ها و اقدامات باشد.

زنگانه گفت: استان گلستان یکی از استان‌های پیشرو در اجرای پروژه فیبر نوری است و تا هفته دولت امسال تمام شهرهای استان به فیبر نوری مجهز خواهد شد.

استاندار بیان کرد: نگاه ما بر این است تا سفر دوم رئیس جمهور به گلستان، تمام روستاهای با بیش از ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت مجهز شود چون معتقدیم توسعه زیرساخت‌های استان به عنوان یک مزیت بسیار مهم و با ارزش محسوب می‌شود.

وی افزود: ما معتقدیم توسعه زیرساخت‌ها، درج دقیق اطلاعات و ساماندهی داده‌های موجود در استان گلستان باعث تصمیم‌گیری بهتر و برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای پیشرفت خواهد شد

  3 خرداد 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 69342
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام