رئیس کل دادگستری گلستان:
دادستان‌ها پیگیری حقوق عامه و تحقق شعار سال را در اولویت بگذارند

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: انتظار است که دادستان‌ها همچون گذشته پیگیری حقوق عامه و تحقق شعار سال را در اولویت قرار داده و در حوزه قضایی حضور میدانی داشته باشند.

به گزارش گلستان فردا، حیدر آسیابیامروز در آئین معرفی دادستان‌های جدید شهرستان‌های رامیان و علی آبادکتول اظهار کرد: انتخاب مدیران جوان و انقلابی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و به منظور بهره مندی از ایده‌های تازه در بهبود ارائه خدمت به مردم انجام می‌شود.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: انتظار است که پیگیری حقوق عامه، اهتمام برای تحقق شعار سال و حضور میدانی در حوزه قضائی در اولویت‌های دادستان‌های استان قرار بگیرد.

آسیابی با تاکید بر اینکه دادستان‌ها برای تحقق شعار سال و احیای حقوق عامه همت کنند، افزود: اجرای بخش عظیمی از حقوق عمومی به عهده دستگاه‌های اجرایی است ولی تضمین اجرای این حقوق با قوه قضائیه است و دادستان‌ها باید فعالانه بر اجرای حقوق عمومی نظارت و در صورت نیاز از مجریان مطالبه کنند.

وی گفت: اگر دستگاه اجرایی نسبت به تکالیف خود در برابر حقوق مردم کوتاهی کند دادستان می‌تواند از باب ترک فعل، ورود کند.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به ویژگی‌های شهید سلیمانی گفت: محبوبیت این سردار بزرگ، حضور میدانی در همه عرصه‌ها بود و ما از دادستان‌ها انتظار داریم حضور فعال در حوزه قضائی خود داشته باشند و به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی کنند.

آسیابی عنوان کرد: کمک به رونق تولید و رفع موانع در مسیر توسعه استان از دیگر اولویت‌هایی است که دستگاه قضائی با جدیت دنبال می‌کند و دادستان‌ها مأموریت دارند به صورت ویژه در بازدیدهای میدانی از واحدهای تولیدی برای حل مشکلات آنان تلاش کنند.

گفتنی است امروز حکم انتصاب «ابوالفضل بولاغی» به سمت دادستانی شهرستان رامیان و «احمد مظفری» به دادستانی شهرستان علی آبادکتول ابلاغ کرد.

  6 خرداد 1402
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 69353
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام