رئیس کل دادگستری گلستان:
دادستان جدید به موضوع ترک فعل های مربوط به خلیج گرگان ورود کند

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: دادستان جدید به موضوع ترک فعل های مربوط به خلیج گرگان به طور جدی ورود کند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردا، آسیابی ، رئیس کل دادگستری گلستان در مراسم تودیع و معارفه دادستان مرکز استان گفت:  با توجه به شرایط اقلیمی استان دادستان باید در زمینه صیانت از جنگل‌ها، منابع طبیعی، انفال، دریا و سواحل و همچنین  موضوع خلیج گرگان و بحث ترک فعل هایی که در این بخش مطرح است به طور جدی ورود کند .

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: نظارت دقیق بر ضابطین و صیانت از حقوق شهروندی، حمایت از واحدهای تولیدی، رفع موانع تولید، ارتقاء امنیت فرهنگی و اجتماعی استان از جمله انتظارات از دادستان جدید است.

آسیابی بیان کرد: دادستان پیشران دستگاه عدلیه است و اصل و تکالیفی که آنها دارند تعطیل بردار نیست.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: در قوانین متفرقه تکالیف عمده و عدیده‌ای برای داستان ها تعیین شده و داستان یک جایگاه فراقوه‌ای دارد و محدود به سیطره جرم و مجرم نیست.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: در قانون اساسی حفاظت از حقوق عمومی وظیفه دادسرا و دادستان است که باید این حقوق عمومی را از دستگاه‌های متولی و مسئول بخواهد.

رئیس کل دادگستری گلستان در پایان سخنان خود از تلاش های چشمگیر و اخلاق مداری دادستان پیشین گرگان قدردانی کرد.

  13 آبان 1400
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 65551
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام