فرماندار سابق گرگان:
تشخیص دادم کنار بروم /نتوانستم از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنم

فرماندار سابق گرگان گفت:  تشخیص دادم کنار بروم تا فردی مؤثرتر پای به عرصه میدان بگذارد.

به گزارش گلستان فردا، عیسی پایین‌محلی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار گرگان، اظهار کرد: باید یادآور بشوم که در دوران مسئولیتم با هدفمندی یارانه‌ها، مشکلات آرد و نان و ۱۰۰ روز با ناآرامی‌ها روبرو بودیم و طوری عمل کردیم مشکلات به حداقل برسد.

فرماندار سابق گرگان با بیان اینکه خود را سرباز این نظام می‌دانم، افزود: هر جایی که باشم خود را موظف می‌دانم که مجاهدانه تلاش کنم و اکنون که بنا به دلایلی ادامه خدمت برایم میسر نیست آرزو دارم فرماندار جدید در این عرصه موفق باشند.

پایین‌محلی با بیان اینکه بیشتر مشکل از من بود که نتوانستم از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنم، تصریح کرد: به همین خاطر تشخیص دادم فرصت را به فردی بدهم که بتواند مفیدتر و مؤثرتر باشد.

ویبا رد مسائل مطرح شده درباره استعفا خود گفت: در فضای مجازی گفته شد که من بیمار هستم و یا در شرایط بازنشستگی قرار دارم که هیچکدام از این‌ها دلیل استعفایم نبود بلکه احساس کردم بیش از این نمی‌توانم مفید باشم.

  13 خرداد 1402
بخش : گرگان / سیاسی
کد خبر: 69390
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام