معاون امور استان‌های بنیاد سپهر سازمان تبلیغات اسلامی:
جبهه ای کار کردن از ارکان مهم اتحاد آفرینی است

معاون امور استان‌های بنیاد سپهر سازمان تبلیغات اسلامی گفت: جبهه ای کار کردن یکی از اصولی ترین مستیل اتحاد آفرینی در کشور است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، حجه الاسلام و المسلمین مصطفی حریزاوی صبح امروز ور مراسم معارفه مدیر جدید خبرگزاری مهر گلستان، اظهار کرد: دست به دست دادن و کنار یکدیگر قرار گرفتن فعالیت رسانه ای را پر بار تر میکند و برای رسیدن به این مهم نیازمند مشارکت همه رسانه ها با توجه به نیازمندی های روز جامعه هستیم.
وی افزود: توجه به مساله اتحاد آفرینی نیازمند کار فرهنگی است و رسانه ها در پیشبرد این هدف حرف اول را می زنند.

حریزاوی گفت: خبرگزاری ها با ایجاد تحولات جدید در حوزه خبر و اطلاع رسانی می توانند با توجه به نیازهایی که جامعه روز دارد بتوانند بحث اتحاد و امید آفرینی بیشتر در جامعه گسترش دهند و با کنکاش چالش ها و مسایل موجود، راهکارهای نوینی را در جهت توسعه کشور ارایه دهند.

وی افزود: امروز جامعه ما نیازمند استفاده از ابزار های فرهنگی و رسانه ای برای توجه به نیازها و به زبان جامعه است تا درک و هضم آن برای مردم ، جوانان و نوجوانان آسانتر و ثابل پذیرش تر باشد.

حریزاوی گفت: رسانه‌ها می‌توانند پنجره‌ای باشند به روی تجارب جدید که بینش ما را بالا می‌برند و به ما این توانایی را می‌ دهدکه از آنچه اتفاق می‌افتد بدون دست کاری یا جهت‌گیری باخبر شویم.

 

گفتنی است در این مراسم و با حکم مدیر عامل خبرگزاری مهر، احسان ملک شاهکویی به عنوان مدیر جدید خبرگزاری مهر معارفه و از زحمات محمد چراغعلی مدیر سابق این خبرگزاری در استان تقدیر شد.

  18 خرداد 1402
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 69406
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام