مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:
امید آفرینی در جامعه مهم ترین مبحث بیانیه گام دوم انقلاب است

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان و رییس کمیته هیات های مذهبی، قرآن و تشکلهای  دینی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: امید آفرینی در جامعه مهمترین مبحث سند بیانیه گام دوم انقلاب است و سازمان تبلیغات اسلامی نیز با جدیت به دنبال اجرایی شدن این مبحث در جامعه است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، حجه الاسلام و المسلمین عباسعلی گرزین، ظهر امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر استان که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی نگاهش از همان ابتدا به دست آوردن کرامت انسانی برای همه انسان ها است.

وی افزود: مبارزه کردن روحیه حماسی است که قرآن و اهل بیت (ع) ما را به آن دعوت کردند و انقلاب اسلامی تحقق این اراده بود که بدون اسلحه و تجهیزات در برابر رژیم پهلوی، منافقین، 8 سال جنگ تحمیلی و تحریمها ایستادگی کرده و می کنند.

گرزین گفت: مهمترین مبحثی که مقام معظم رهبری (بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی) است که به عنوان سند عالی پیش روی انقلاب اسلامی است که جامع ترین سند امید آفرین و تضمین کننده انقلاب است.

  5 بهمن 1400
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 66226
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام