عملیات اجرایی انتخابات در گلستان آغاز شد

رییس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: عملیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را با رمز «یاعلی ابن موسی الرضا (ع)» که توسط استاندار ابلاغ شده، را آغاز می‌کنیم.

به گزارش گلستان فردا، سیدعلی مهاجر در اولین جلسه ستاد انتخابات استان اظهار کرد: برای اجرای این عملیات مهم و سرنوشت‌ساز که دشمن نیز از هم اکنون برای تخریب و تضعیف آن دست بکار شده، با یکدیگر عهد می‌بندیم تا از رای مردم که حق‌الناس است در قالب اجرای صحیح قانون، صیانت کنیم.

وی ضمن قدردانی از اعضای ستاد برای قبول مسوولیت خطیر برگزاری انتخابات بیان کرد: مسوولیتی را برعهده گرفته‌ایم که علاوه برتکلیف سازمانی عهد و پیمان اعتقادی ما است، هم قسم می‌شویم و برای حفظ آبروی انقلاب نظام و دولت تاپای جان ایستاده‌ایم.

وی ادامه داد: وارد عرصه‌ای می‌شویم که دشمنی دشمنان و عوامل آنها را همواره دیده‌ایم، لذا باید بگونه‌ای رفتار و گفتار کنیم که علیه یا علیه شخص و گروهی برداشت نشود و بهانه‌ای برای بدخواهان نظام به منظور تخریب و تضعیف انتخابات نباشد.

وی تصریح کرد: بدون شک کار دشوار برگزاری انتخابات اگر با تعامل و هم‌افزایی در سایه رفاقت باشد سهل و آسان خواهد بود.

مهاجر تاکید کرد: ذیل ستاد انتخابات کمیته‌های متعددی تشکیل و فعال شده که انشاالله بتوانند نقش خود را برای اجرای چهار راهبرد مدنظر حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مبنی بر برگزاری انتخابات رقابتی، سالم، در امنیت و مشارکت حداکثری، ایفا کنند.

استان گلستان براساس آخرین سرشماری رسمی کشور در سال ۱۳۹۵، تعداد یک میلیون و ۸۶۸ هزار و ۸۲۹ نفر جمعیت دارد.

  21 خرداد 1402
بخش : گرگان / سیاسی
کد خبر: 69425
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام