استاندار گلستان در جلسه ستاد انتخابات استان:
انتخابات شکوهمند سرمایه اجتماعی عظیمی را به دنبال دارد

استاندار گلستان، حیثیت نظام جمهوری اسلامی ایران در مقیاس ملی را در گرو انتخابات دانست و گفت: با برگزاری انتخابات شکوهمند، سرمایه اجتماعی عظیمی که پشتوانه این نظام است به دست می آید.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر هادی حق شناس صبح امروز چهارشنبه 30 بهمن در جلسه ستاد انتخابات استان تصریح کرد: برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه همراه با مشارکت گسترده مردم، در تعیین سرنوشت کشور موثر است.
وی با بیان اینکه در مقطع حساسی از تاریخ قرار داریم، خاطرنشان کرد: همه ما و همه فرمانداران موظفند تمام توان خود را برای ایجاد شور انتخاباتی و حضور گسترده در پای صندوق های اخذ رأی به کار بگیرند.
وی مسئول امنیت برگزاری انتخابات را نیروی انتظامی اعلام کرد و گفت: سایر نیروهای نظامی و انتظامی به عنوان همکار، موظف هستند به نیروی انتظامی کمک کنند. 
همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رییس ستاد انتخابات استان در این جلسه اعلام کرد: برای اولین بار، بیش از 25 هزار نفر ساعت آموزش به عوامل برگزاری انتخابات ارائه شده و نگرانی بابت عدم آشنایی عوامل با قوانین انتخابات وجود ندارد. 
گفتنی است، در این جلسه، فرمانداران شهرستان های تابعه از طریق ویدئو کنفرانس و هریک از مسئولین کمیته های ستاد انتخابات استان گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته ارائه کردند.  

  30 بهمن 1398
بخش : سیاسی / انتخابات
کد خبر: 63238
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام