دستگیری آدم ربایان در عملیات ضربتی پلیس گلستان

جانشین فرمانده انتظامی گلستان گفت: بدنبال اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر اينکه شخصی در یکی از روستاهای شهرستان علی اباد کتول توسط افرادی ربوده شده است، بلافاصله اقدامات اولیه در این راستا آغاز و موضوع با حساسیت ويژه ای در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش گلستان فردا، سرهنگ فرزاد تاجره اظهار کرد: ماموران در بررسي هاي اوليه دريافتند موضوع بر سر یک اختلاف حساب بوده و با انجام تحقيقات تخصصی و اطلاعاتی موفق شدند هویت متهمان را شناسايي کنند.

این مقام انتظامی گفت: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه آدم ربایان طی هماهنگی با مرجع قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه 3 متهم را دستگیر و گروگان را آزاد کردند.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به اینکه متهمان در همان تحقیقات اولیه به آدم ربایی اعتراف و انگیزه خود را اختلاف حساب عنوان کردند، افزود: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت برخورد کرده و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

  23 خرداد 1402
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 69440
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام