مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:
زمانه و مردم تأثیر مستقیمی بر تصمیمات امام جامعه دارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسازمان بسیج مستضعفین گفت: زمانه و مردم تأثیر مستقیمی بر تصمیمات امام جامعه در پیشبرد اهداف اسلام دارند.

به گزارش گلستان فردا، حجت الاسلام علی رضایی پیش از ظهر سه شنبه در جمع بسیجیان استان گلستان، گفت: محبت به اهل بیت (ع) یکی از نعمت‌هایی است که خداوند به ما عطا کرده و اخلاق و رفتار ما در همه جا و همه وقت باید از اهل بیت سرچشمه بگیرد و نور آثار اهل بیت در زندگی ما متجلی شود.

وی افزود: حضرت امام باقر (ع) انس با مباحث دینی، صبر و ایستادگی و به یاد آخرت بودن را سه عامل کمال آدمی می‌دانند و به شیعیان خود توصیه می‌کنند برای سعادتمندی دنیا و آخرت این سه عامل را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به توطئه‌های دشمنان در مبارزه با انقلاب اسلامی، گفت: با تمام مشکلات و سنگ اندازی هایی که از سوی دشمنان صورت گرفت امروز شاهد اقتدار و ایستادگی این انقلاب هستند چراکه این نظام و انقلاب بر مدار حق حرکت می‌کند.

رضایی با بیان اینکه همه تصمیمات امام جامعه بستگی به همراهی مردم دارد، ادامه داد: امام حسن (ع) در شرایط نیرنگ و مکر معاویه و عدم همراهی مردم زمان خود، تن به صلح داد اما حضرت سیدالشهدا با دعوت جمع کثیری از کوفیان بیرق قیام برافراشتند. زمانه و مردم تأثیر مستقیمی بر تصمیمات امام جامعه در پیشبرد اهداف اسلام دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: ما در طول دوران انقلاب اسلامی بسیار خواصی داشتیم که در کنار امام خمینی (ره) بودند و لحظه‌ای از امام جدا نشدند اما برخی از خواص در میانه راه از آرمان‌های انقلاب اسلامی بازگشتند و به امام و رهبری پشت کردند.

  6 تیر 1402
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 69524
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام