نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان گلستان:
تفکر فاطمی مانع انحراف از مسیر انقلاب و اسلام می‌شود

http://www.golestanema.com/images/1399/11/14/1612245392photo_2021-01-27_13-10-37.jpg

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوای استان گلستان گفت: با تفکر فاطمی، با عمل علوی و با رفتار مهدوی باید در راه این انقلاب ثابت قدم ماند تا در زمان فتنه‌ها با بصیرت والا از مسیر انقلاب منحرف نشویم.

به گزارش گلستان فردا، حجت‌الاسلام جعفر رعایتی در مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (س) و ولادت امام خمینی (ره) که در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهارکرد: انقلاب اسلامی در زمانی به پیروزی رسید که دنیا بین دو قدرت شرق و غرب تقسیم شده بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوای استان خاطرنشان کرد: مردم ایران به تبعیت از ولایت‌فقیه و امام خمینی (ره) در مقابل ظلم و ستم رژیم طاغوت ایستادند و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

وی افزود: مهم‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی، مردمی بودن و تبعیت محض مردم از ولایت‌فقیه است که تا امروز هم ادامه دارد.

حجت‌الاسلام رعایتی اذعان کرد: گردنه‌های سخت و پر پیچ و خمی که انقلاب اسلامی در چهل و دو سال اخیر با آن روبه ‌رو بود تنها با هدایت‌های روشنگرانه رهبر معظم انقلاب پشت سرگذاشته شد و مردم هم در همه این سال‌ها نشان دادند وفادار به انقلاب و آرمان‌های امام راحل و همچنین پشتیبان امام جامعه هستند.

رعایتی تصریح کرد: با تفکر فاطمی، با عمل علوی و با رفتار مهدوی باید در راه این انقلاب ثابت قدم ماند تا در زمان فتنه‌ها با بصیرت والا از مسیر انقلاب منحرف نشویم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ما یک انقلاب فاطمی است و ویژگی‌های خود را نه تنها از دست نداده بلکه مستحکم تر از گذشته پیش می‌رود و دشمنی دشمنان هم نتوانسته آن را از پای در بیاورد.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای استان گفت: خون شهدا و استقامت مردم ایران اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی موجب خواهد شد هم بهتر و هم پررنگ‌تر از گذشته در این مسیر گام برداریم.

  14 بهمن 1399
بخش : خبرها / داخلی
کد خبر: 63929
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام