مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان
بیش از 3هزار تعاونی در استان وجود دارد/ توجه بیشتر به اتاق بازرگانی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: استان گلستان دارای ۳ هزار و ۶۲ تعاونی است و بیشترین آمار تعاونی‌ها با ۹۸۰ تعاونی مربوط به تعاونی‌های کشاورزی در این استان است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، حسینعلی خواجه مظفری صبح امروز در همایش منطقه‌ای مدیران و کارشناسان بخش تعاون استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، سمنان و گلستان که با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: 34  تعاونی  صادرات محور در گلستان مشغول به کار هستند که باید تعداد آنها افزایش پیدا کند.

وی افزود: تعاونی در زمینه صنعت در استان فعال است و در‌مجموع ۲۴۷ تعاونی در استان گلستان مربوط به بانوان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تصریح کرد: قدم‌های مثبتی در راستای بهبود وضعیت فعلی تعاونی‌ها برداشته شده و تنظیم سند توسعه بخش تعاون اقدام بزرگی بود که نیاز است به عرصه اجرا برسد.

وی بیان کرد: قدم‌های مثبتی در راستای بهبود وضعیت فعلی تعاونی‌ها برداشته شده و تنظیم سند توسعه بخش تعاون اقدام بزرگی بود که نیاز است به عرصه اجرا برسد.

خواجه‌مظفری اضافه کرد: اتاق تعاون هنوز جایگاه واقعی خود را در استان‌ها بدست نیاورده و نیاز است بیشتر به این مجموعه توجه شود.

 

  21 تیر 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 69610
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام