مدیرکل تبلیغات استان گلستان‌:
بخش بانوان مداح در حال ساماندهی است

گرزین 3

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در بخش بانوان مداح نیز آسیب‌هایی وجود دارد که این بخش هم در حال ساماندهی است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا24، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در این حوزه، مربوط به ساماندهی و سازماندهی مداحان حاضر در مراسم‌های ختم و مزارهاست تا ضمن هویت‌دار کردن و شناسنامه‌دار کردن آنان، بتوانیم به خوبی تکریم آنان را انجام دهیم.

وی با اشاره به تشکیل شورای شبکه هیئات و تشکل‌های دینی در سطح کشور و ایجاد این شورا در استان‌ها گفت: به زودی همه مداحان، هیات‌ها و تشکل‌های مذهبی زیر مجموعه این شورا به منظور ساماندهی و هماهنگی لازم قرار خواهند گرفت.

گرزین بیان کرد: استان گلستان دارای ۲ هزار روحانی مبلغ است که هزار نفر در استان حضور دارند و بقیه خارج استان هستند.

وی ادامه داد: تا پایان سال گذشته، ۲۰۰ مبلغ با این اداره‌کل در قالب طرح روحانی مستقر همکاری داشتند، اما امسال طرح استقرار به حوزه‌های علمیه در قالب طرح هجرت واگذار شده است.

گرزین گفت: استان گلستان دارای ۲ هزار روحانی مبلغ است که هزار نفر در استان حضور دارند و بقیه خارج استان هستند.

وی افزود: در استان نیز ۲ هزار و ۵۰۰ هیات مذهبی وجود دارد که ۴۰ هیات از مجموع آنها شاخص بوده و در ۱۲ شهرستان شیعه‌نشین استان، ۴۰۰ هیات فعالیت دائمی دارند و مابقی هیات‌ها برنامه‌های خود را به صورت برنامه‌ای و مناسبتی انجام می‌دهند.

 

 

 

  24 تیر 1402
بخش : گرگان / فرهنگی
کد خبر: 69623
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام