مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان:
سازمان تبلیغات پرچم دار فرهنگ و فکر اسلامی در جهان است

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی امروز پرچم دار راهکارها و برنامه های فکری و فرهنگی اسلامی در دنیا است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، حجه الاسلام والمسلیمن عباسعلی گرزین در نشست خبری که به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، برگزار شد، اظهار کرد: بعد از گذشت 40 دهه از عمر این سازمان همچنان نه فقط از ارزش های این سازمان در پی فتنه دشمنان کم نشده بلکه بیشتر شده است.

وی افزود: امروز تبلیغات و رسانه حرف اول را در دنیا می زند و سازمان تبلیغات با عملکردهای هوشمندانه در حوزه تبلیغات اسلامی سعی کرده آموزه های دینی را به شکل عای جدیدی به جامعه ارایه دهد.

گرزین افزود: مبانی فکری و استدلالی امام (ره) باعث شده حتی امروز غیر مسلمانها هم نسبت به انقلاب و اموزه های دینی اسلامی علاقمند به انقلاب و اسلام هستند.

گرزین بیان کرد:گفتمان سازی معارف و آموزه های انقلاب در خارج و داخل کشور به عنوان راهکارهای مهم حفظ یک نظام تلقی می شود و امام آغاز کننده این راه بود.
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، با بیان اینکه ب در اغتشاشات سال گذشته گلستان یکی از استانهای کم. هزینه بود، گفت: این مساله محصول همکاری نزدیک دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی بود.

وی با اشاره به مساله حجاب و بدحجابی در استان گفت:سعی کردیم با تدابیر هوشمندانه همواره در مسایل مختلف از تقابل مردمی جلوگیری کنیم و در این رابطه هوشمندانه عمل کنیم.

گرزین با اشاره به اینکه این اداره کل 2هزار مبلغ دارد، بیان کرد: از این تعداد یکهزار مبلغ در استان و یکهزار مبلغ دیگر در خارج از استان هستند که از تعداد مبلغین داخل استان تا پایان سال گذشته 200 مبلغ به صورت مستقیم به صورت روحانیون مستقر در مناطق مختلف مشغول هستند.

  31 خرداد 1402
بخش : گرگان / اخبار داغ / جامعه
کد خبر: 69494
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام