مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان :
یکی از اولویت‌های مهم شرکت تقویت برنامه‌های آموزشی

گاز 1

مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان گفت: یکی از اولویت‌های مهم شرکت تقویت برنامه‌های آموزشی بوده تا بتواند با استفاده از ابزارها و فرصت‌های آموزشی مناسب ، نسبت به توانمندسازی و افزایش سطح دانش و اطلاعات کارکنان در بخش‌های عمومی ، فنی و تخصصی قدم بردارد.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، علی طالبی در مراسم بهره برداری از ساختمان آموزش شرکت گاز استان و همچنین مرکز امداد گاز شهر قرق اظهار کرد: این ساختمان به‌صورت امانی ساخته‌شده که در این زمینه هزینه ساخت آن به نصف کاهش‌یافته است.

وی افزود:  شرکت گاز استان گلستان در کنار رسالت گازرسانی توجه زیادی به مقوله خدمات‌رسانی و همچنین پایداری و استمرار جریان گاز مشترکین دارد که امروز شاهد افتتاح مرکز امداد شهر قرق هستیم تا بتوانیم از طریق این مرکز، به‌صورت شبانه‌روزی خدمات مناسبی را به مردم شریف شهر قرق و روستاهای اطراف ارائه کنیم.

در ادامه مهنسنگدوینی نماینده شهرستان‌های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از زحمات مدیرعامل و مجموعه کارکنان شرکت با اشاره به اینکه توجه به منابع انسانی سرمایه اصلی سازمان‌ها است گفت: توجه به امر آموزش به‌عنوان یکی از اولویت مهم هر سازمان جهت توانمندسازی پرسنل همواره موردتوجه می‌باشد.

وی بابیان اینکه شما بیشترین ارتباط با مردم را در سرمایه اجتماعی دارید ، اظهار کرد: خدمات شرکت گاز بسیار چشمگیر و قابل‌تحسین است و از سایر دستگاه‌های خدمات رسان چندین پله جلوتر هستید و باید آن را حفظ کنید ، ضمن اینکه وظیفه‌داریم کنار مردم باشیم و توجه ما ویژه بوده و در کنار وظیفه خدمت باید آن‌ها را شایسته  احترام گذاشته و امیدآفرینی کنیم.

 نماینده شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این نکته که تمام دغدغه مجلس و دولت بحث معیشت مردم به‌ویژه در برنامه هفتم کشور است، افزود: شرکت گاز یکی از دستگاه‌های منظم و کارا با خدمات مستمر و با کمترین هزینه خدمات‌رسانی به مردم است، لذا انتظار داریم با مساعدت سایر دستگاه‌ها ،هر چه سریع‌تر ساختمان اداری درخور شان شهروندان در این شهر ساخته  شود تا در یک فضای اداری باصفا  به مردم عزیز خدمات‌رسانی شود.

 

 

 

  24 تیر 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 69628
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام