۴۷۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ در گلستان پرداخت شد

زنان

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: پرداخت ۴۷۷ میلیارد تومان وام تبصره ۱۶ از سوی بانک‌های استان در سال مالی جاری، نشانه حرکت توقف‌ناپذیر گلستان برای حل مشکلات جامعه به خصوص اشتغال جوانان است.

به گزارش گلستان فردا، روح‌الله صلبی اظهار کرد: مجموع اعتبار گلستان از محل تبصره ۱۶ در سال مالی ۱۴۰۱ هزار و ۸۱۴ میلیارد تومان بود که در این میان برخی بانک‌ها به دلیل قطع همکاری از عمل به تعهد خودداری کردند که با این احتساب، اعتبار گلستان به هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان کاهش یافت.

وی بیان کرد: از مجموع اعتبار باقیمانده هزار و ۲۹۰ میلیارد تومان پرونده به بانک‌ها معرفی شد که تاکنون ۴۷۷ میلیارد تومان وام در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار گرفت و وام پرداخت بقیه پرونده‌ها نیز در صورت تکمیل مدارک در چند روز آینده پرداخت خواهد شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان افزود: اگرچه جایگاه گلستان در پرداخت وام‌های اشتغال، ازدواج و مسکن مطلوب است اما هنوز عملکرد دبیرخانه کارگروه اشتغال استان رضات بخش نیست و به تلاش بیشتر برای رفع دغدغه‌ها احتیاج دارد.

صلبی برخی موانع بانکی مانند تامین ضامن را دلیل اصلی کندی در پرداخت وام برخی پرونده‌ها اعلام کرد و گفت: این مشکل ارتباطی با بانک‌ها و یا دستگاه‌های اجرایی ندارد.

 

  25 تیر 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 69633
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام