مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:
۲۹۱ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت اشتغالزا در گلستان پرداخت شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: در راستای تحقق تعهد ایجاد ۲۰ هزار شغل در گلستان ۲۹۱ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ سعید مازندرانی عصر یکشنبه در سیزدهمین جلسه شورای اداری شهرستان علی‌آبادکتول اظهار کرد: سهم گلستان از ایجاد اشتغال کشور در سالجاری ۲۰ هزار شغل بود که در نخستین جلسه کارگروه اشتغال استاندار اعلام کرد تلاش می کنیم امسال ۳۰ هزار شغل ایجاد کنیم.

وی افزود: تاکنون ۲۹۱ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت در حوزه ایجاد اشتغال استان پرداخت شده و عملکرد ما ۱۷۹ درصد نسبت به سهمیه بیشتر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به اینکه گلستان از استان های برتر کشور در جذب این تسهیلات است، ادامه داد: سهم شهرستان علی آباد کتول از این تسهیلات ۲۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان (حدود ۱۰ درصد از تسهیلات استان در این حوزه) بوده است که تا پایان سال به ۳۰ میلیارد تومان می رسد.

وی با این توضیح که با پرداخت حدود ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۴۴۲ پرونده در مجموع برای ۵۶۲ نفر در شهرستان اشتغال ایجاد شده است، متذکر شد: تسهیلات به تنهایی نمی تواند تضمین کننده اشتغال باشد بلکه نیازمند افزایش حمایت ها، توانمندسازی، بهبود فضای کسب و کار و … هستیم.

مازندرانی از اختصاص تسهیلات کم بهره از محل تبصره ۱۸ به استان در سفر رئیس جمهور به گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: به زودی ثبت نام برای دریافت این تسهیلات از طریق سایت بهین یاب آغاز می شود.

  26 اسفند 1397
بخش : علی آباد / اقتصادی
کد خبر: 61363
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام