رییس کل دادگستری گلستان:
تولیدات خبرنگاران باید باعث آگاهی بخشی شود

رییس کل دادگستری گلستان گفت: تولیدات خبرنگاران باید باعث آگاهی بخشی شود و اگر اخبار به اطلاع رسانی صحیح ختم نشود به ناامیدی خواهد انجامید.

به گزارش گلستان فردا، حیدر آسیابی اظهار کرد: خبرنگاران در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند و می‌توانند با انکعاس دقیق و شفاف دستاوردهای نظام و بیان آماری و مقایسه اقدامات انجام‌شده با گذشته باعث امیدآفرینی در جامعه شوند.

آسیابی ادامه داد: ایجاد امنیت روانی برای مردم دیگر مسوولیت خطیر خبرنگاران و از تاکیدات مقام معظم رهبری است که عمل به آن باید مورد توجه و تاکید خبرنگاران قرار بگیرد.

رییس کل دادگستری گلستان در ادامه به برخی اقدامات شاخص این نهاد در استان اشاره کرد و گفت: گره ۱۶ ساله راه‌اندازی مجتمع پتروشیمی گلستان با ورود قوه قضاییه و کنارگذاشتن سرمایه‌گذار فاقد اهلیت این طرح بزرگ اقتصادی باز شد.

آسیابی بیان کرد: واگذاری اختیار حل این مشکل از سوی رییس قوه قضاییه، فرایند گره‌گشایی این طرح را آسان‌تر کرد و در نتیجه برگزاری جلسات کارشناسی متعدد و پیگیری مستمری، مشکل اصلی پتروشیمی گلستان شناسایی و راه‌حل رفع آن اندیشیده و اجرا شد.

وی بیان کرد: در بررسی‌ها مشخص شد که نداشتن صلاحیت فنی و اعتباری سرمایه‌گذار وعدم دقت در واگذاری این پروژه در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، عامل بروز این مشکل و طولانی‌شدن روند اجرای پتروشیمی گلستان بود که با اقدامات حقوقی و رفع موانع، انتقال سرمایه‌گذار انجام شد و این طرح در مسیر احیا و اجرا قرار گرفت.

رییس کل دادگستری گلستان افزود: با ورود سرمایه گذار جدید ، سرمایه این شرکت که پیش از این کمتر از ۵۰۰ میلیارد ریال بود به افزون بر ۵۵۰ میلیارد ریال رسید و طبق توافق اولیه قرار است این رقم در آینده بیشتر شود.

آسیابی اظهار امیدواری کرد افزایش سرمایه و اجرای کامل این طرح، موجب ایجاد اشتغال و ورود هزاران میلیارد سرمایه به گلستان شود.

رییس کل دادگستری گلستان گفت: منکر وجود مشکلات در جامعه نیستم اما انعکاس این گونه خبرها در رسانه‌های استان باید همراه با دلسوزی و به‌دور از سیاه‌نمایی باشد تا به تضعیف نظام و مسوولین نینجامد.

  16 مرداد 1402
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 69738
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام