استاندار گلستان خبرداد؛
مدیر عامل پتروشمی گلستان منصوب شد/پایان انتظار 18 ساله سهامداران

استاندار گلستان گفت:  با صدور حکمی از سوی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرپرست شرکت صنایع پتروشیمی گلستان منصوب شد.

به گزارش گلستان فردا، علی محمد زنگانه عصر امروز در خبری غیر منتظره اظهار کرد: محمدرضا یزدانی کاشانی به عنوان سرپرست شرکت صنایع پتروشیمی گلستان انتخاب شد.

وی افزود: یکی از نشانه‌های دولت سیزدهم صدق در وعده‌های اعلامی این است که با تلاش‌های انجام شده در این دولت، در یک ماراتن 18 ماهه، انتظار 18 ساله مردم گلستان به پایان رسید و در نهایت با ورود شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، بلاتکلیفی سهامداران این پروژه به اتمام رسید و پروژه پتروشیمی خلیج فارس در یک مسیر مشخص قرار گرفت.

وی گفت: پس از رفع موانع حقوقی این پروژه با همکاری سیستم قضایی و همچنین رفع موانع اجرایی پروژه شامل تسویه حساب بدهی پتروشیمی گلستان به شرکت ملی پتروشیمی، تامین 700 میلیون یورو تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی، باز شدن نماد بورسی پتروشیمی گلستان در بازار فرابورس و امکان خرید و فروش سهام، این  پروژه در مسیر مناسبی قرار گرفت.
 
وی اضافه کرد: تلاش ما بر این بود که با ورود سهام پتروشیمی خلیج فارس به بازار بورس، با تعیین مدیرعامل برای پتروشیمی گلستان، مسیر اجرایی پروژه سرعت گرفته و به فضل پروردگار تا پایان دولت سیزدهم پتروشیمی گلستان به محصول برسد.
 
استاندار گلستان گفت: خوشبختانه در هفته دولت این خبر خوش به مردم گلستان اعلام شد که سرپرست شرکت صنایع پتروشیمی گلستان منصوب شده تا با ورود رئیس جمهور به گلستان در سفر دوم به این استان، رسما عملیات اجرایی پروژه آغاز شود.
 
زنگانه تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم در این مسیر خدمت‌رسانی با دعای خیر مردم هر روز خبرهای خوش و امیدوار کننده را برای مردم شایسته استان گلستان داشته باشیم.

  3 شهریور 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 69833
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام