مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان:
مجوز اجرای زیرساخت فیبرنوری منطقه آزاد اینچه‌برون گرفته شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان گفت: مجوز ایجاد پوشش زیرساخت‌ فیبرنوری برای منطقه آزاد تجاری- صنعتی اینچه‌برون در راستای تحقق شعار" گلستان ،سرزمین هوشمند" توسط این اداره کل دریافت شد و برای اجرا در مرحله هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط است.

به گزارش گلستان فردا، سیدحامد قدس علوی اظهار کرد: اعتبار موردنیاز اجرای طرح از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین شده که ایجاد زیرساخت فیبر نوری برای پوشش منطقه آزاد تجاری- صنعتی اینچه‌برون در قالب اجرای هوشمندسازی منطقه آزاد پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: برای عملیاتی شدن این طرح، ۳۵ کیلومتر خط انتقال فیبرنوری اجرا خواهد شد.

قدس علوی زمان بهره‌برداری از زیرساخت فیبر نوری منطقه آزاد اینچه‌برون را دهه فجر سال ۱۴۰۲ اعلام کرد.

منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون استان گلستان که در شمال این استان و در همسایگی با ترکمنستان و در جوار مرز خشکی اینچه‌برون در دست راه‌اندازی است یکی از فرصت‌های پیشرفت و توسعه تجاری و اقتصادی استان گلستان به شمار می رود.

این منطقه آزادتجاری افزون بر ۱۲ هزار هکتار وسعت دارد که در محدوده شهرستان‌های آق‌قلا و گنبدکاووس قرار دارد و براساس گزارش اخیر «علی محمد» زنگانه استاندار گلستان، اعضای هیات مدیره منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون در مرحله معرفی اعضای هیات مدیره قرار دارد.

  6 شهریور 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 69844
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام