تجزیه وزارت بازرگانی از صنعت راهکار نیست / باید مدیر با تجربه منصوب شود

نایب رئیس اتاق بازرگانی گرگان در توضیح تفکیک وزارت بازرگانی از صنعت، گفت: تجزیه و ادغام راهکار نیست باید مدیریت کارکشته و با تجربه منصوب شود.

به گزارش گلستان فردا، علی محمد چوپانی اظهار کرد: با تفکیک وزارت بازرگانی از صنعت مخالف هستم چون بازرگانی و صنعت دو بال در توسعه اقتصادی هستند، بنابراین باید در کنار هم مدیریت یک متمرکز داشته باشند.
وی ادامه داد: یک روزی مدیران در سطح کلان به این نتیجه رسیدند که جدا ماندن این دو وزارتخانه به صلاح نیست و حالا امروز به جای اینکه، کارایی مدیریت این بخش را افزایش دهند به صرافت تفکیک وزارتخانه افتاده‌اند.
نایب رئیس اتاق بازرگانی گرگان با تاکید بر اینکه باید به فکر کارآمدی مدیریت در این حوزه باشیم، اضافه کرد: با توجه به اهمیت حوزه اقتصاد باید از افراد کارآزموده و مدیران بنگاه اقتصادی با تجربه بازرگانی و فعال در حوزه تولید بهره جست نه اینکه فردی فاقد تجربه و دانش کافی را بر مسند صدرات قرار داد.
وی ادامه داد: باید سطح وزیر حوزه صنعت و بازرگانی از سایر وزرای کشورهای همسایه بالاتر باشد چراکه روزی قرار بود ایران رتبه نخست منطقه را داشته باشد اما اکنون باید بررسی شود که در رتبه چندم منطقه قرار دارد.

  21 شهریور 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 69890
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام