رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر گرگان:
ابعاد حقوقی و شهرسازی پرونده هتل پارتیا بررسی شد

رئیس کمیسیون حقوقی، نظارت، بازرسی و پاسخگویی به شکایات شورای اسلامی شهر گرگان از بررسی ابعاد حقوقی و شهرسازی پرونده هتل پارتیا  در پنجمین جلسه این کمیسیون خبر داد.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، حجت مقسم با اشاره به حساسیت شهروندان در این زمينه اظهار کرد: احداث هتل پارتیا از سال ۱۳۸۳ با سرمایه گذاری افراد حقیقی و با هدف توسعه زیرساخت‌های گردشگری شروع شد و در طی این‌مدت چندین بار عملیات عمرانی آن به صورت موقت متوقف شده است، تا اینکه مالکیت آن به بانک ایران زمين رسید و ادامه ساخت آن سرعت بیشتری به خود گرفت.

وی افزود: بر اساس گزارشات واصله و بررسی های دقیق صورت گرفته، تخلفات متعددی از جمله: عدم انجام تعهدات تامین پارکینگ و تغیر کاربری به تجاری در احداث این مجموعه به وقوع پیوسته است.

مقسم همچنین با اشاره به گزارش معاونت فنی و توسعه شهری منطقه یک شهرداری پیرامون روند صدور مجوزها، وضعیت تخلفات ساختمانی و ارسال پرونده آن به کمیسیون ماده صد جهت تعیین تکلیف اظهار داشت: شورای اسلامی شهر آمادگی دارد که با در نظر گرفتن صرفه و صلاح مدیریت شهری ،حقوق عامه شهروندان و حمایت از سرمایه گذاران ، در صورت برطرف کردن ایرادات فنی و شهرسازی ، در زمینه ادامه فرآیندتکمیل این مجموعه همکاری نماید.

  22 شهریور 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 69892
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام