دبیر انجمن زنجیره ای گوشت مرغ کشور:
قیمت گذاری دستوری روند تولید تا فروش را دچار خدشه کرده است

مبصری

دبیر انجمن زنجیره ای گوشت مرغ کشور گفت: چنانکه قیمت گذاری دستوری  در حوزه تولید گوشت بخصوص گوشت سفید ادامه پیدا کند بازار و مردم و تولید کننده با مشکلات زیادی روبرو می شوند.

به گزارش گلستان فردا، رضا مبصری صبح امروز در مراسم روز ملی دامپزشکی که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار کرد: روند واردات گوشت گرم، تخم مرغ نطفه دار و مرغ مادر مشکلات زیادی دیگری را در بحث تولید ایجاد کرده و مطمئنا سیاست گذاری ها  کمی دچار خدشه شده و باید اصلاح شود.

وی افزود: امنیت غذایی برای مردم یکی از مهم ترین سیاستهای دولت است که در این بخش دامپزشکی گلستان به خوبی ورود کرده  و تا کنون هیچ بیماری در سه بخش طیور، دام و آبزیان در استان نداشته ایم.

مبصری بیان کرد: با وجود توان بالایی که تولید کنندگان گلستانی در بخش گوشت سفید و قرمز دارند همچنان روند واردات ادامه دارد و بهتر است به جای واردات با حمایت‌های همه جانبه علاوه بر کنترل بازار تولید را افزایش داده تا این محصول با قیمت مناسبترین به دست مردم برسد.

وی افزود: تداوم امنیت غذایی برای مردم از دیگر مواردی است که باید با جدیت در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

 

  20 مهر 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 69980
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام