نماینده تولید کنندگان کنستانتره کشور :
گلستان ظرفیت صادرات داروهای دام و طیور را به دیگر کشورها دارد

رحمانی

 نماینده تولید کنندگان کنستانتره کشور  گفت: گلستان ظرفیت صادرات داروهای دام و طیور را به دیگر کشورها دارد اما نیازمند حمایت های بیشتری در زمینه صادرات است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، حسین رحمانی صبح امروز در مراسم ر.ز ملی دامپزشکی که در تالار بخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر ۳کارخانه داروسازی در حوزه دام و طیور در استان مشغول به فعالیت هستند که به دلیل دارا بودن استانداردهای بالای جهانی امکان صادرات محصولات خود را به دیگر کشورها دارندو

وی افزود: مسئولان باید شرایط صادرات داروهای دام و طیور تولید شده در گلستان را به دیگر کشورها تسهیل کنند.

رحمانی گفت: مشکل تخصیص ارز برای تامین مواد اولیه دارو و مکمل  یکی از مشکلاتی است که تولید کنندگان را دچار چالش جدی کرده است.

وی افزود: به عنوان تولید کنندگان کنستانتره و فسفات تعهد میکنیم که به رغم حمایت‌های دولت نه تنها تمامی نیازهای کشور که حتی صادرات و ارز آوری را برای استان و کشور انجام دهیم.

وی اظهار کرد: گلستان جزو استانهای مهم در تولید گوشت قرمز و سفید است که تولید کنندگان آن  نیازمند حمایت‌های بیشتری هستند.

 

  20 مهر 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 69979
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام