رییس حوزه قضایی شهرستان مراوه تپه عنوان کرد؛
دستور قضایی برای ساماندهی معابر و لایروبی مسیر عبور رودخانه اترک

رییس حوزه قضایی شهرستان مراوه تپه از دستور قضایی برای ساماندهی معابر و لایروبی مسیر عبور رودخانه اترک از داخل شهر خبر داد.

به گزارش گلستان فردا، سید مهدی هاشمی اظهار کرد: در راستای پیگیری حقوق عامه و در بازدید میدانی از سطح شهر مراوه تپه، شهرداری این شهر مکلف شد در کوتاه‌ترین زمان برای لایروبی مسیر رودخانه اترک که از داخل شهر عبور می‌کند، اقدامات لازم را انجام دهد.

هاشمی افزود: با آغاز بارش‌های پاییزی احتمال بالا آمدن آب و طغیان رودخانه اترک و جاری شدن سیلاب در داخل شهر وجود دارد و باید گِل و لای رسوب شده در بستر رودخانه جمع آوری شود.

وی ادامه داد: آزادسازی پیاده روها، جلوگیری از دپوی نخاله‌های ساختمانی در حریم رودخانه اترک، ترمیم آسفالت همه خیابان‌هایی که برای پروژه فیبر نوری کنده کاری شده و احتمال تصادف و یا خسارت به راکبین موتورسیکلت و دوچرخه وجود دارد و جمع آوری سگ‌های ولگرد برای پیشگیری از صدمات ناشی از گزیدگی از دیگر مواردی بود که در این بازدید برای اجرای آن تاکید شد.

  30 مهر 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 69989
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام