فرماندار مراوه‌تپه خبر داد:
مردم ۲ روستای مراوه‌تپه در محاصره سیلاب رودخانه اترک گرفتار شدند

فرماندار شهرستان مراوه‌تپه گفت: روستاهای «شورجه» و «قره‌قاشلی» مراوه تپه در محاصره طغیان رودخانه اترک قرار گرفته‌اند و ارتباط آن ها با دیگر نقاط قطع شده است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ یازمراد غراوی ظهر سه شنبه در خصوص سیلاب مراوه تپه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براثر شدت بارش باران، رودخانه اترک در شهرستان مراوه‌تپه طغیان کرده و تاکنون دو روستا قره قاشلی و شورجه در محاصره کامل آب رودخانه قرار گرفته‌اند و ارتباط آن ها با دیگر نقاط قطع شده است.

غراوی بیان کرد: پل مسیر گنبدکاووس به مراوه‌تپه از طرف روستای کُرند تخریب شده و ارتباط و تردد از این مسیر مقدور نیست.

وی ادامه داد: مسیر گلیداغ از توابع مراوه‌تپه به استان خراسان شمالی و آشخانه به علت برف و کولاک مسدود شده است و همچنان تلاش می کنیم تا مسیر فرعی برای رهاسازی مسافران گرفتار در این مسیر ایجاد کنیم.

غراوی گفت: با توجه به این که شهرستان مراوه‌تپه در محدوده رودخانه اترک قرار دارد بیشتر روستاها در معرض محاصره سیلاب قرار دارند و اکنون ارتباط ۲۰ روستا قطع شده است.

وی یادآور شد: همچنین حاشیه شهر مراوه‌تپه که در محاصره رودخانه اترک بود، برای جلوگیری از هرگونه خسارت احتمالی تخلیه شد.

  28 اسفند 1397
بخش : کلاله / حوادث
کد خبر: 61373
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام