عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی گرگان:
محصور کردن منطقه آزاد اینچه برون مسیر توسعه داستان را فراهم می کند

مبصری3

عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی گرگان گفت: محصور کردن منطقه  آزاد اینچه برون مسیر توسعه استان را فراهم و موجب اجرای زیر ساخت ها می شود.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، رضا مبصری صبح امروز در نشست خبری اظهار کرد: طبق مصوبه سفر وزیر اقتصاد به گلستان مقرر شد تا با حمایت بانک ملت با تخصیص ۵۰میلیارد تومان ۴هزار هکتار محصور شود.

وی افزود: با محصور شدن منطقه آزاد تجاری اینچه برون مسیر توسعه تجاری با اجرای زیر ساخت ها هموار میشود.

مبصری بیان کرد: در سفر وزیر اقتصاد مقرر شد بانکها به صورت کنسرسیومی در ایجاد زیر ساخت های منطقه آزاد همکاری کنند.

وی ادامه داد: هیات مدیره منطقه آزاد تجاری اینچه برون نیز توسط معاون اول  رییس‌جمهور تعیین شده که به زودی  رسانه ای می شود.

مبصری گفت: با محصور شدن منطقه آزاد اینچه برون فروش زمین نیز ر این منطقه اجرایی می شود.

وی در رابطه با تاثیر گذاری جنگ غزه بر اقتصاد هم گفت: ممکن است این مساله بر روی اقتصاد هم تاثیر داشته باشد اما در حال حاضر مساله خاصی ایجاد نشده است .

مبصری با بیان اینکه با  ایجاد وزرات بازرگانی مخالف نیستیم اگر این مساله تبدیل به وزرات واردات نشود.

وی ادامه داد: در حال حاضر واردات مرغ مادر، گوشت گرم مرغ، تخم مرغ نطفه دار مشکلاتی را برای تولید کننده داخلی ایجاد کرده و این در حالی است که خودمان قادر به تولید برای  رفع نیازهای بازار هستیم .

مبصری افزود: در حال حاضر بحث برگشت ارز به تجار و داخل کشور یکی دیگر از مسائلی است که تولید کنندگان را دچار مشکل کرده و همواره در تمامی جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی پیگیر این رفع مشکلات وارد کنندگان برای مشکلات ارزی هستیم.

 

  3 آبان 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 69994
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام