صدای انقلاب اسلامی رساتر از همیشه در جهان به گوش می‌رسد

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: صدای انقلاب اسلامی با وجود تهاجم سنگین رسانه‌های غربی رساتر از همیشه در جهان به گوش می‌رسد و در مقابل جبهه باطل یک به یک در حال غروب است.

به گزارش گلستان فردا، سردار علی ملک شاهکوهی امروز در نشست خبری به مناسبت گرامی‌داشت هفته بسیج اظهار کرد: یکی از آخرین نمونه‌های غروب جبهه غرب، اعلام تعطیلی قریب‌الوقوع یکی از شبکه‌های معاند و سردمدار فتنه‌انگیزی علیه ایران اسلامی است .

وی گفت: شعار محوری بسیج امسال «بسیج، امت، ملت ایران» نامگذاری شده و در سه سطح بین المللی، ملی و استانی ویژه برنامه‌هایی تدارک و اجرا می شود.

سردار ملک شاهکوهی افزود: در این هفته برگزاری چهار هزار و ۱۵۰ برنامه در هشت سرفصل تدارک دیده شده که ۵۰ برنامه شاخص استانی است.

وی میزبانی اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور در بندرترکمن، دیدار ویدیوکنفرانسی با رهبر معظم، بهره‌برداری از ۳۱۸ طرح محرومیت‌زدایی، توزیع ۴۶۴ سری جهیزیه با مشارکت امداد استان و رزمایش ۴۴۰ گروه جهادی را از جمله برنامه شاخص هفته بسیج در گلستان برشمرد.

پنج آذر روز ملی مردم گرگان

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: پنج آذر روز ملی گرگان نامگذاری شده که امیدواریم مردم خوب و همیشه در صحنه این استان این روز بیادماندنی را در خاطره خود نگه داشته باشند.

وی یادآور شد: افتخار مردم گرگان است که 5 آذر سال 1357 به صورت خودجوش در حمایت از قیام مردم قم، مشهد، تبریز در خیابان پنج آذر فعلی راهپیمایی کرده وشهدایی نیز تقدیم انقلاب کردند.

سردار ملک شاهکوهی ادامه داد: پنج آذر به نام روز ملی گرگان نامگذاری شده و باید به خوبی از آن برای معرفی جانفشانی مردم خوب این سرزمین استفاده شود.

قیام پنج آذر گرگان ۷۷ روز قبل از پیروزی انقلاب اتفاق افتاد که در آن اهالی گرگان، بندرگز، کردکوی، علی آباد در اعتراض به جنایت ۲۹ آبان حکومت شاهنشاهی در یورش به صحن حرم رضوی و به شهادت رساندن زائران به خیابان های گرگان آمده و علیه رژیم تظاهرات کردند.

واکنش ماموران ژاندارمری به معترضان تیراندازی مستقیم بود که به استناد مدارک کتب تاریخی و اسناد ۱۴ نفر به شهادت رسیده و بیش از صد تن مجروح شدند.

لزوم مشارکت در انتخابات پیشرو

سردار ملک شاهکوهی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند امسال افزود: باید تلاش ها برای امیدآفرینی و افزایش مشارکت افراد واجد شرایط در این صحنه بیش از گذشته شود.

وی ادامه داد: دشمنان نظام بیکار ننشسته و از هر راهی تلاش دارند تا به انقلاب اسلامی آسیب وارد کنند که باید در این زمینه هوشیاری خود را بیش از گذشته حفظ کنیم.

وی به دستاوردهای سفر رییس جمهور به عربستان سعودی اشاره کرد و گفت: استقبال توسط سران کشور عربستان از هیات ایرانی و رییس جمهور نشان دارد که بعد از 12 سال وقفه در روابط، بزرگترین پیروزی برای انقلاب اسلامی رقم خورده است.

وی به دستاوردهای فرهنگی و اجتماعی کشور در چند سال اخیر اشاره کرد و افزود: دشمنان نظام با بزرگنمایی مشکلات کشور ادعا می‌کردند که انقلاب اسلامی برف زمستان 1401 را نخواهد دید ولی امروز آن‌ها کجا هستند و چه بلایی سر آن ها آمده است؟

۲۹ آبان تا پنجم آذر هفته بسیج مستضعفان است.

  27 آبان 1402
بخش : گرگان / فرهنگی
کد خبر: 70062
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام