بساط جاده‌های مرگ در گلستان برچیده خواهد شد

استاندار گلستان با اشاره به تلاش دولت برای ایمن‌کردن جاده‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز این استان گفت: تا زمان فرارسیدن دور دوم سفر رییس جمهور، بساط جاده‌های مرگ در گلستان برچیده خواهد شد.

به گزارش گلستان فردا، علی‌محمد زنگانه امروز در مراسم تجلیل از مدال‌آوران جهانی، آسیایی و پاراآسیایی گلستان‌ اظهار کرد: دولت با تخصیص بودجه مناسب، زمینه این تحول اساسی را فراهم کرد که امیدواریم نتیجه اجرای طرح‌های ایمن‌سازی در جاده‌ها، کاهش خطرات و مرگ و میر جاده‌ای باشد.

وی بیان کرد: گلستان ۹۵ نقطه حادثه خیز دارد که با تخصیص ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار و اجرای طرح‌های گوناگون، ۳۲ مورد آن ایمن شد.

استاندار گلستان ادامه داد: پیش از شروع فعالیت دولت سیزدهم، در این استان هزار و ۲۰۰ طرح نیمه تمام وجود داشت که با تلاش دولت و تخصیص به موقع اعتبار، این تعداد به ۸۵۰ مورد رسیده و روند تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه تمام تا پایان دولت با قوت ادامه خواهد داشت.

زنگانه در ادامه به موفقیت ورزشکاران گلستان در رویدادهای معتبر ورزشی اشاره کرد و گفت: جوانان بااستعداد و دارای انگیزه استان با وجود محدودیت‌های اعتباری و تجهیزاتی، مدال‌های خوشرنگ و باارزشی را به گردن آویختند و عیار بالای خود را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: یکی از مشکلات اصلی ورزش گلستان، مستقرنبودن صنایع بزرگ برای حمایت مالی از تیم‌ها و ورزشکاران استان است اما با همه این تنگناها، جوانان این دیار به مصاف حریفان رفته و مدال‌آوری کردند که به همه آن‌ها افتخار می‌کنیم.

استاندار گلستان ادامه داد: رونق هر چه بیشتر ورزش قهرمانی به همگانی‌تر شدن ورزش خواهد انجامید و آینده سالمی را برای ساکنان این دیار رقم خواهد زد.

زنگانه ۶ هزار شهید ورزشکار را سند گویای نفوذ منش پهلوانی در جوانان دانست و از ورزشکاران گلستان خواست با فراهم کردن محیطی آکنده از قهرمانی و پاکدامنی در کنار درخشندگی ورزشی، به سلامت هر چه بیشتر جامعه کمک کنند.

وی گفت: با وجود موفقیت‌های فراوان شما، از کمبودهایی مانند دغدغه رفت و آمد، کمبود فضای ورزشی و مانند آن اطلاع داریم و تلاش می‌کنیم کم و کاستی ها برطرف شود.

در پایان این مراسم از مدال‌آوران گلستان مسابقات جهانی، آسیایی و پاراآسیایی تجلیل شد.

  4 آذر 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 70081
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام