استاندار گلستان:
مدال آوران گلستانی بازی‌های آسیایی تا پایان سال تجلیل می‌شوند

استاندار گلستان گفت: برنامه تجلیل از مدال آوران گلستانی بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی جاکارتا تا پایان سال برگزار می‌شود.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ سید مناف هاشمی شامگاه چهارشنبه در خصوص تجلیل از مدال آوران گلستانی بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی جاکارتا که هنوز انجام نشده در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: قول اصلی تجلیل از مدال آوران بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی جاکارتا را وزارت ورزش و جوانان داده و طبق مصوبه باید به موقع انجام شود.

وی افزود: سایر قول‌ها بر اساس منابع داخلی بوده و تعهداتی است که استانداران و مدیران کل داده‌اند و قسمت زیادی از این منابع تامین شده است.

وی تصریح کرد: در انتظار برگزاری جلسه هستیم تا قبل از عید نوروز تجلیل از مدال آوران گلستانی بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی انجام شود و قطعا این اتفاق تا پایان سال رخ خواهد داد.

لازم به ذکر است؛ طی ماه‌های اخیر و پس از بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی جاکارتا، مدال آوران گلستانی این رقابت‌ها همواره از برگزار نشدن مراسم تجلیل گله کرده‌اند.

  4 بهمن 1397
بخش : ورزشی
کد خبر: 60986
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام