شهردار گرگان:
۳۵ پروژه شهرداری گرگان در قالب شنبه های جهادی به بهره برداری رسید

شهردار گرگان از پیش بینی ۴۵ پروژه برای مناطق محروم و کم برخوردار این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه ها در راستای شنبه های جهادی انجام شده که تا کنون ۳۵ پروژه اجرایی شده است.

به گزارش گلستان فردا سید محمدرضا سیدالنگی، عصر یکشنبه در مراسم بهره برداری و افتتاح متمرکز ۵ پروژه عمرانی، خدماتی و ورزشی به مناسبت ۵ آذر روز ملی گرگان اظهار کرد: با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر و فرمانداری گرگان پروژه‌های زیادی در این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت و تعدادی امروز افتتاح می‌شود.

وی افزود: بدون در نظر گرفتن هزینه تملک برای این پنج پروژه مبلغ ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

شهردار گرگان از اختصاص ۴۵ پروژه برای مناطق محروم و کم برخوردار این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در راستای شنبه‌های جهادی انجام شده که تا کنون ۳۵ پروژه اجرایی شد.

گفتنی است بازگشایی باند کندرو، کمربندی و اتصال به بلوار خلیج گرگان، بهسازی فاز یک پیاده رو النگدره، بهره برداری پارک دانشسرا، آکادمی استعداد یابی بسکتبال شهردار گرگان و رونمایی از المان آتش نشان از پروژه‌های امروز بود که مورد بهره برداری و افتتاح قرار گرفت.

  6 آذر 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 70083
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام