رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی گلستان:
برگزاری مرحله سوم رقابت‌های اتومبیلرانی اسلالوم کشور در گلستان

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی گلستان گفت: مرحله سوم رقابت‌های اتومبیلرانی اسلالوم (حرکات مارپیچ) قهرمانی کشور با حضور ۸۲ راننده در گرگان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، مرتضی عباسی ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: مراحل اول و دوم این مسابقات در تهران برگزار شد و براساس برنامه‌ریزی انجام شده، مرحله چهارم به میزبانی جزیره کیش خواهد بود.

وی افزود: در این دوره از مسابقات در بخش بانوان و آقایان هر بخش ۲ شرکت کننده از این استان حضور خواهند داشت.

عباسی گفت: این مسابقات در ۲ بخش بانوان و آقایان از ۲۲ استان روزهای پنجشنبه و جمعه (نهم و دهم آذر ماه) انجام می‌شود.

عباسی ادامه داد: در بخش آقایان حداقل کسب یک سکو برای گلستان پیش‌بینی می‌شود، اما در بخش بانوان با توجه به این که تمرینات تازه آغاز شده، امید به کسب سکو در این دوره کمتر است.

وی افزود: در مسابقات بانوان شاهد حضور نایب رییس فدراسیون در همین بخش و در مسابقات آقایان نایب رییس و دبیر فدراسیون حضور خواهند داشت.

وی بیان کرد: در بخش بانوان ۱۵ راننده حضور خواهند داشت که در ۲ کلاس مثبت ۱۵۰۰ و منفی ۱۵۰۰ سی‌سی روز پنجشنبه با هم به رقابت خواهند پرداخت.

عباسی بیان کرد: در بخش آقایان نیز ۶۷ شرکت کننده در سه کلاس مثبت ۱۵۰۰ و منفی ۱۵۰۰ سی‌سی و آزاد حضور خواهند داشت که روز جمعه با هم رقابت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مراحل اول و دوم این مسابقات در تهران برگزار شد و براساس برنامه‌ریزی انجام شده، مرحله چهارم به میزبانی جزیره کیش خواهد بود.

عباسی ادامه داد: در صورت مهیا شدن شرایط در اختیار گرفتن زمین فرودگاه‌های آموزشی و سمپاشی مهترکلاته و فاضل‌آباد، مسابقات دراگ قهرمانی کشور هم در گلستان برگزار خواهد شد.

عباسی بیان کرد: با شروع این مسابقات اولین دوره داوری (مارشال) و پرچم برگزار خواهد شد و تعداد داوران استان از یک نفر به ۱۸ نفر خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری این از مسابقات، گلستان جزو سه استان برتر کشور قرار گرفته است.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی گلستان‌ گفت: در این دوره آموزشی در بخش بانوان چهار نفر و در بخش آقایان ۱۳ نفر شرکت خواهند کرد و سپس کارت داوری را دریافت خواهند کرد.

عباسی بیان کرد: پس از این دوره استان از داور بی‌نیاز خواهد شد و تنها در مسابقات قهرمانی کشور، بتوان از یک سر داور ملی استفاده کرد.

  8 آذر 1402
بخش : گرگان / ورزشی
کد خبر: 70094
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام