فرمانده سپاه نینوا گلستان:
امروز زمان ناامیدی مردم نیست

ملک شا

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: امروز زمان ناامید کردن مردم نیست و نباید اجازه دهیم دشمن با ایجاد فضای رسانه‌ای مسموم فضای ناامیدی در جامعه را گسترش دهند.

به گزارش گلستان فردا، سردار ملک شاهکویی امروز در نشست خبری اظهار کرد: امروز زمان ناامید کردن مردم نیست و نباید اجازه دهیم دشمن با ایجاد فضای رسانه‌ای مسموم فضای ناامیدی در جامعه را گسترش دهند.

وی افزود: قبول داریم که در بسیاری موارد ایراد هم وارد است اما این کمبودها نباید طوری بیان شود که موجب سو استفاده معاندان قرار نگیرید و باید از راه درست و بیان صحیح مشکلات رفع شود.

سردار ملک‌شاهکویی بیان کرد: حضور سپاه در کنار دولت و مسؤولان اجرایی بنا به خواست ریاست جمهوری و دستور مقام ارشد سپاه سردار سلامی بوده است.

وی افزود: حضور سپاه در کنار مسؤولان همواره بر پایه کمک رسانی در عرصه‌های مختلف جهادی، خدماتی، پزشکی، عمرانی و محرومیت زدایی بوده و همچنان نیز پای کار خواهیم بود.

سردار ملک شاهکویی گفت: توجه ریاست جمهوری به گلستان و رفع چالش‌ها در این استان زبانزد خاص و عام شده است و از سوی دیگر تلاش‌های مسرانه مسؤولان بخصوص استاندار در رفع مشکلات و توسعه استان بسیار مورد توجه ریاست جمهوری قرار گرفته است.

به گفته فرمانده سپاه نینوای گلستان، امیدواریم در سفر دوم ریاست جمهوری به گلستان مصوبات بسیار خوبی را در جهت توسعه استان همانند سفر اول داشته باشیم.

 

  22 آذر 1402
بخش : گرگان / فرهنگی
کد خبر: 70141
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام