فرمانده سپاه نینوای گلستان:
استکبارستیزی شاخصه بارز مکتب سردار شهید سلیمانی است

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: یکی از اقداماتی که در بیانیه گام دوم انقلاب باید مورد توجه قرار گیرد استکبارستیزی است که در مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به خوبی هویداست.

به گارش گلستان فردا، سردار علی ملک‌شاهکوهی اظهارداشت: برای حفظ آمادگی در جنگ فضای مجازی، اقتصادی، فرهنگی و شروع گام دوم انقلاب اسلامی باید با پیاده کردن مکتب سردار شهید سلیمانی بی خطا گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: از ویژگی های سردار شهید این بود که خود را مدیون مردم می دانست و مرد میدان بود که حضورشان در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، بعد از جنگ تحمیلی با خدمات دهی به مردم در بلایای طبیعی چون سیل و زلزله و در جبهه مقاومت در کنار مردم سوریه، عراق و لبنان در کنار مردم و مدیونشان بودن را در عمل نشان دادند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان بیان کرد: در زمان حاضر تمامی دستگاه های اجرایی کشور هم باید مانند شیوه مدیریتی سردار سلیمانی خود را مدیون مردم دانسته و با روحیه جهادی مرد میدان باشند.

سردار ملک‌شاهکوهی یادآور شد: سردار سلیمانی در کنار مردم و در مکتب امام و رهبر معظم انقلاب پرورش یافت و پشتیبان ایشان در روحیه انقلابی و جهادی ثروت عظیم ایستادگی مردم بود و اگر این مردم را نداشتیم شهید سلیمانی ها بوجود نمی آمدند و ما همیشه باید مدیون مردم باشیم.

وی اضافه کرد: مدیریت جهادی سردار سلیمانی ریشه در ویژگی هایی چون اخلاص در عمل، اطاعت پذیری، ولایت مداری، اعتقاد به توحید، ریسک پذیری و دانش و توانایی شخصیتی ایشان بود و امروز با الگوگیری از این شخصیت مردمی هرکسی در جمهوری اسلامی ماموریت خدمت به مردم را دارد باید از اتاقش بیرون رفته و در صحنه عمل حضور پیدا کند که از شعار، نشستن، دستورالعمل و ابلاغ مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حل نمی شود.

  9 دی 1400
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 66075
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام