معاون سیاسی ، امنیتی استاندار گلستان:
رسانه ها نقش مهمی در ارائه جهاد تبیین دارند

معاون سیاسی ، امنیتی استاندار گلستان گفت: بین امنیت و احساس امنیت تفاوت بسیار مهمی است و رسانه ها در این بین تقش مهمی در گسترش جهاد تبیین دارند.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، سید علی مهاجر در نشست خبری جام رسانه امید اظهار کرد: رسانه ها در تبیین دستاوردهای سفر نخست رئیس جمهور و هیئت دولت به گلستان و موضوعاتی که در دور دوم پیش‌بینی شده است کمک نمایند.

مردم گلستان همواره در صحنه‌های مختلف در کنار نظام و انقلاب بوده‌اند، لازم است با آگاه سازی مردم از اقدامات خادمان خود در دولت، زمینه ی استقبال پرشور از رئیس‌جمهور را به وجود آوریم.
وی افزود: با توجه‌ به اینکه استان گلستان یکی از استان‌های کم‌برخوردار کشور است، تخصیص این حجم از اعتبارات برای اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی استان بسیار ارزشمند است.
مهاجر گفت: در سفر نخست رئیس‌جمهور به گلستان، ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی استان مصوب شد که تاکنون بخش قابل‌توجهی از آن تخصیص‌یافته و در حال اجرا است.

وی بیان کرد: دستاوردهای سفر نخست رئیس‌جمهور به گلستان در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی قابل‌توجه بوده است.

  23 آذر 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 70143
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام