مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:
آغاز عملیات اجرایی پنج هزار و هفت واحد مسکونی در سفر ریاست جمهوری

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: در دور دوم سفر هیات دولت به گلستان، عملیات اجرایی پنج هزار و هفت واحد مسکونی آغاز و هزار و ۸۵۴ واحد افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، مهدی ملک صبح چهارشنبه در نشست جام رسانه امید ، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۰ هزار و ۶۶ واحد مسکونی در قالب‌های مختلف، مسکن حمایتی، مسکن خودمالک، مسکن مهر باقیمانده از دولت قبل و مسکن بازآفرینی شهری در سطح استان در حال احداث است.

وی افزود: : ۷۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی اصلی استان توسط دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در گلستان توسعه، تعریض و آسفالت شد.

ملک گفت: در حال حاضر ۴۰ هزار و ۶۶ واحد مسکونی در قالب های مختلف، مسکن حمایتی، مسکن خودمالک، مسکن مهر باقیمانده از دولت قبل و مسکن بازآفرینی شهری در سطح استان در حال احداث است. در دور دوم سفر هیأت دولت به گلستان عملیات اجرایی ۵ هزار و ۷ واحد مسکونی آغاز و هزار و ۸۵۴ واحد افتتاح می شود.
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از بهره‌برداری پروژه تعریض و آسفالت باند جنوبی محور بندرترکمن به آق‌قلا در دور دوم سفر رییس جمهور به گلستان خبر داد و یادآور شد: این پروژه از مطالبات جدی مردم استان و مصوبه دور اول سفر هیات دولت به گلستان بود که با حمایت ویژه دولت و تخصیص اعتبار آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: در دولت مردمی سیزدهم ۳ هزار و ۶۷۶ واحد مسکونی در محلات هدف بازآفرینی شهری گلستان نوسازی شد و این تعداد به نسبت دولت قبل رشد ۳۰۸ درصدی داشته است.
ملک بیان کرد: همچنین در دولت سیزدهم ۳ هزار و ۲۴۱ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر خاکی بافت های فرسوده شهری استان به شهرداری ها واگذار شد. این تخصیص قیر رایگان به نسبت دولت قبل در دولت سیزدهم رشد ۶۶۰ درصدی داشته است.

  23 آذر 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 70144
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام