معاون امداد و نجات هلال احمر گلستان خبر داد؛
حوادث جاده ای گلستان طی ۷ روز گذشته در صدر عملیات های هلال احمر

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان با ارائه گزارشی از پوشش امدادی حوادث طی هفته گذشته در این استان گفت: حوادث جاده ای و ترافیکی گلستان در صدر عملیات ها بوده است.

به گرارش گلستان فردا، رضا حاجیلری با اشاره به اینکه طبق گزارش‌های انجام شده حوادث جاده‌ای و ترافیکی در صدر عملیات‌ها بوده است، اظهار کرد: در هفته‌ای که گذشت امدادگران و نجاتگران استان به ۳۰ حادثه شامل ۲۶ مورد جاده‌ای، یک مورد کوهستان، ۲ حادثه شهری و یک مورد خدمات مناسبتی پوشش دادند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در حوادث ۲۵ آذر ماه تا دوم دی، ۲۳۱ نیرو با بکارگیری ۳۴ دستگاه آمبولانس، ۵ دستگاه خودروی نجات، ۱۷ دستگاه خودروی کمکدار سبک مشارکت کردند.

وی اضافه کرد: در این مدت از ۹۰ حادثه دیده، ۶۶ نفر مصدوم شدند و ۲۶ نفر توسط نیروهای هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

همچنین در هفته گذشته حوزه معاونت امداد و نجات با حضور فعال در برنامه سفر ریاست جمهوری به استان گلستان، ضمن آماده باش کامل پایگاه‌ها و مراکز امدادی، پوشش امدادی مراسم‌ها و برنامه‌ها را بر عهده داشته است.

  3 دی 1402
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 70175
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام