اقدامات بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها برای کمک به مردم ارزشمند است

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: فعالیتهای بنیاد خیریه بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها به عنوان یکی از نهادهای کمک به مردم، اقداماتی ارزشمند است که در هر استان با ایجاد کارگاه‌ها و بکارگیری جوانان بار مشکلات معیشتی مردم را کم کرده است.

به گزارش گلستان فردا، حجت الاسلام احمد صالحی اظهارکرد: با هدف اشتغالزایی برای بانوان خانواده‌های کم بضاعت، خط تولید دستمال کاغذی به همت مجموعه بنیاد خیریه بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها در استان گلستان افتتاح شد.

وی افزود: جوانان جویای کار، نیازمندان و افرادی که از لحاظ مسائل زندگی دارای محرومیتی هستند، در این کارگاه‌ها می‌توانند با کمک ما و سرمایه کم، یک کارگاه کوچک با رعایت قوانین و کسب مجوزهای لازم ایجاد کنند.

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ادامه داد: از مجموعه بین المللی آبشار عاطفه‌ها تشکر ویژه می‌کنیم که این ظرفیت را نه تنها در حوزه اشتغال، بلکه در اهدای جوایز، رفع مشکلات درمانی، آموزش خانواده‌ها و هر آنچه که بتواند مشکلات مردم را رفع کند و مسیر زندگی آنها را تغییر دهد، ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: مجموعه‌های پای کار از قبیل، موسسات مردم نهاد، خیریه و خیران وجود دارد که با همت وزارت کشور و معاونت اجتماعی ایجاد شده است.

حجت الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: آبشار عاطفه ها جلودار این رزمایش و خدمت مومنانه بوده و از ظرفیت‌های خود برای امید آفرینی، ایجاد نشاط اجتماعی و افزایش ظرفیت اجتماعی در بین مردم استفاده کرده که شایسته قدردانی است.

به گفته وی، برای آزادی زندانیان مالی هم یاری رسانی داریم که این هم جزو اقدامات این مرکز به شمار می رود که با استفاده از ظرفیت های مردمی، خیران و با کمک دولت بتوانیم گره‌ای از مشکلات مردم باز کنیم.

  4 دی 1402
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 70178
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام