رییس پلیس راه گلستان:
لغزندگی جاده‌ها در گلستان/رانندگان ازسرعت غیر مجاز خودداری کنند

رییس پلیس راه گلستان از لغزندگی جاده‌ها در استان خبر داد و گفت: با توجه به لغزنده بودن سطح جاده ها در مواقع بارندگی رانندگان از سرعت غیرمجاز و حرکات مخاطره آمیز خودداری کنند.

به گزارش گلستان فردا، سرهنگ محمود شهرکی اظهار کرد: با توجه به بارش باران در گلستان و لغزنده بودن سطح جاده‌ها رانندگان به هشدارهای پلیس توجه کنند.

وی با اشاره به احتمال بارش برف در محورهای کوهستانی استان، افزود: ضرورت دارد رانندگان قوانین و مقررات را بیش از پیش رعایت کرده و قبل از سفر به توصیه‌های ایمنی توجه کامل داشته و از وضعیت محورها مطلع شوند.

رئیس پلیس راه استان گلستان با تاکید به همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در محورهای کوهستانی نظیر خوش ییلاق و توسکستان، گفت: با توجه به لغزنده بودن سطح جاده‌ها در مواقع یخ زدگی و بارندگی، رانندگان به جد از سرعت غیرمجاز و حرکات مخاطره آمیز خودداری کنند.

وی افزود: اگر رانندگان قصد خارج شدن از شهر و استان را دارند، حتماً خودروی خود را بازدید و از ایمن بودن تجهیزات اطمینان حاصل کنند.

  16 دی 1402
بخش : گرگان / آب و هوا
کد خبر: 70222
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام