رانندگان از تردد غیرضروری در محورهای کوهستانی گلستان خودداری کنند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان با اشاره به اخطارهای هواشناسی و کاهش دمای هوای استان و آماده‌باش ۲۴ اکیپ راهداری، گفت: رانندگان از تردد غیرضروری در محورهای کوهستانی استان گلستان خودداری کنند.

مهدی میقانی در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به کاهش دمای هوای استان از امروز اظهارداشت: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر آغاز بارش برف شدید و کاهش دما از ساعت 18 عصر امروز پنجشنبه به مدت 72 ساعت در استان گلستان، از هرگونه تردد غیرضروری در محورهای کوهستانی خودداری کنند.

وی افزود: همه عوامل راهداری در آماده باش کامل هستند و گشت‌های ویژه در محور کوهستانی آماده خدمت‌رسانی بهنگام به مردم هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان اظهار کرد: توصیه می‌شود رانندگان همه تجهیزات ایمنی مانند زنجیر چرخ، البسه گرم، خوراک مناسب و سوخت کافی به همراه داشته باشند.

مدیریت بحران استان گلستان نیز به مردم توصیه کرد در این مدت از رفت‌و‌آمدهای غیر ضروری به ویژه در مناطق کوهستانی و سردسیر خودداری کنند.

پلیس راه استان گلستان هم از مردم خواست در صورتی که در این مدت قصد عبور از جاده های کوهستانی دارند حتما تجهیزات زمستانی مخصوصا زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

  27 دی 1397
بخش : حوادث
کد خبر: 60923
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام