مدیرکل صمت گلستان خبرداد؛
فعال شدن ۱۲۸ واحد صنعتی راکد در گلستان

حسن زاده 3

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از فعال شدن ۱۲۸ واحد صنعتی و اقتصادی در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۸۳ واحد صنعتی در حوزه صنعت است.

به گزارش گلستان فردا،درویش علی حسن زاده اظهار کرد: یکی از رویکردهایی که دولت سیزدهم در دستور کار خود قرار داده احیای واحدهای راکد در حوزه صنعت بوده است که از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تا کنون، در مجموع ۱۲۸ واحد صنعتی و اقتصادی در استان راه اندازی و فعال شد که از این تعداد ۸۳ واحد صنعتی دارای مجوز از اداره کل صنعت، معدن و تجارت هستند.

وی افزود: ۸۳ واحد احیا شده دارای مجوز از این اداره کل با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۶۶۲ میلیارد تومان و اشتغال ۹۵۳ نفر فعال شده‌اند.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گلستان با بیان اینکه این مهم در راستای دستور استاندار در قالب کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید استان به وقوع پیوسته است، گفت: این اقدام با همکاری دستگاه‌های قضائی و دستگاه‌های امنیتی اجرایی صورت گرفته که این همکاری و جدیت دستگاه‌ها و بانک‌ها باعث شده تا واحدهای صنعتی و تجاری مجدداً احیا شوند و دوباره به چرخه تولید برگردند.

حسن زاده اظهار کرد: این روند تا پایان سال در دستور کار قرار دارد که اخبار و آمار جدید در ماه‌های آتی، اعلام خواهد شد.

 

  20 دی 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 70243
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام