معاون استاندار گلستان:
رسانه ها نقش مهمی در جهاد تببین دستاوردهای انقلاب دارند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: رسانه ها در تبیین دستاوردهای انقلاب نقش مهمی دارند و این رسالت در زمانبه حال با وجود رسانه های معاند که میل دارند مداوم انقلاب را چالش بکشند خطیر تر است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، سیدعلی مهاجر عصر امروز در نشست گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: رسانه های معاند با به تصویر کشیدن مباحث نادرستی از دستاوردهای اتقلاب و دولت سیزدهم مدام سعی در این دارند که ر.حیه مردم را نسبت به انقلاب و خدماتی که در این 45 سال زیر سوال ببرند و این در حالی است که رسانه های  اخلی باید با پر رنگ نشان دادن خدمات انقلاب تمامی نقشه های آنان را خنثی کنند.

وی افزود:اکنون که در زمان نزدیک شدن به انتخابات هستیم این رسالت رسانه ها بسیار سنکین تر شده و باید به گونه ای این خدمات را به رشته تحریر در بیاورند که مردم به وافع ببیند نقش انقلاب در توسعه کشور در زمینه های گوناگون چگونه بوده است.

مهاجر افزود: دولت سیزدهم گره کور بسیاری از طرح‌های راکد استان مانند مجتمع پتروشیمی گلستان و احیای خلیج گرگان را باز کرد و در این شرایط رسانه‌ها می‌توانند با روایت‌ هنرمندانه این اقدامات را برای جامعه تبیین کنند. 

وی گفت: جهاد تبیین راه علاج و تاثیرگذار برای عبور از تبلیغات یاس‌آور دشمنان نظام است.

وی به فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این روزها بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام است.

  10 بهمن 1402
بخش : گرگان / فرهنگی
کد خبر: 70317
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام