نامزد نمایندگی مجلس از گرگان:
نمایندگان ادوار گذشته عملکرد اقتصادی موفقی در مجلس نداشتند

نامزد نمایندگی مجلس از گرگان گفت: در ادوار گذشته نمایندگان در رابطه با مسائل اقتصادی استان عملکرد خوبی نداشتند و گرگان و اق قلا از مصوبات سهم کمتری داشتند.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، علیرضا طاهریان (پایین‌محلی)» نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا صبح امروز در نشست خبری اظهار کرد: سیستم سازی در حوزه بررسی و شناسایی چالش های مهم اقتصادی استان از برنامه های مهمی است که به محض ورود به مجلس برای توسعه استان آن را اجرایی خواهم کرد.

وی افزود: مرکز استان دارای فرصت های سرمایه گذاری بسیار قوی است که موجب اشتغالزایی چندین هزار نفر می شود که متاسفانه در ادوار گذشته نمایندگان نتوانستند این فرصت ها تبدیل به توسعه اقتصادی کنند.

طاهریان گفت: توجه به کشاورزی، صنعت و گردشگری از مواردی است که نیازمند پیگیری و سماجت در مجلس برای دریافت مصوبه و بودجه است و چنانچه اقتصاد مورد توجه قرار گیرد و منطقه در مسیر توسعه قرار گیرد مسائل فرهنگی، اجتماعی و ورزشی هم مرتفع می شود.داد:

وی ادامه داد: انتخابات بر زندگی همه مردم تاثیر گذار است و تصمیماتی که در مجلس گرفته می شود بدون شک بر نوع و شرایط زندگی آنان تاثیر گذار از است.

طاهریان گفت: گلستان نسبت به نقاط دیگر کشور عقب‌ماندگی تاریخی دارد و نماینده مجلس می‌تواند عقب‌ماندگی و خلا تاریخی را جبران کند.

وی ادامه داد: وقتی قانون خوب و جامعی در مجلس شورای اسلامی به تصویب می‌رسد منجر به حل مشکلات و گرفتاری‌های جامعه می‌شود و در صورتی که قوانین مجلس شورای اسلامی پخته شده و کیفی نباشد موجب بروز مشکلاتی می‌شود که این مساله حاکی از اهمیت مجلس شورای اسلامی است.

طاهریان گفت: نرخ بیکاری در گلستان بسیار بالاتر از استان‌های دیگر است اما از آنجا که افراد با چند ساعت کار کشاورزی در روز یا هفته را هم شاغل می‌نامند آمار بالای بیکاری استان به چشم نمی‌آید حال آنکه زمانی می‌توان فردی را شاغل دانست که بتواند نیازهای خود را برطرف کند و بیمه باشد.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات گلستان فقدان صنعت کافی است. گلستان حدود هزار واحد صنعتی دارد که واحد تولیدی بلوک‌ با چند کارگر هم جزو آن است حال آنکه تعداد واحدهای صنعتی یک شهرک صنعتی در استان همجوار ۲ هزار و ۵۰۰ واحد است.

  8 اسفند 1402
بخش : گرگان / سیاسی
کد خبر: 70380
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام