فرمانده سپاه استان گلستان:
تمام توطئه‌های دشمن با حضور به موقع مردم در صحنه خنثی شده است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت:با تمام توطئه‌های که دشمن در طول انقلاب اسلامی علیه این مرز و بوم داشته این مردم بودند که با حضور به موقع خود در صحنه آن را خنثی کردند و امیدواریم امروز هم با حضور پرشور و مشارکت حداکثری مشتی محکم بر دهن دشمنان بکوبند.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، سردار علی ملک شاهکویی صبح امروز با حضور در پای صندوق رأی د اظهار کرد: امروز روز سرنوشت سازی برای مردم انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی به دنبال فرصت است تا بتواند ضربه سختی به نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کند و برای اینکه امروز بتواند مشارکت مردم را در پای صندوق‌های رأی به حداقل برساند مدت‌ها است که برنامه ریزی کرده است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: دشمن با سیاه نمایی در فضاهای اجتماعی سعی دارد جوانان و مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی را مأیوس کند و فضا کشور را طوری دیگر جلوه دهد.

وی یادآور شد: با تمام توطئه‌های که دشمن در طول انقلاب اسلامی علیه این مرز و بوم داشته این مردم بودند که با حضور به موقع خود در صحنه آن را خنثی کردند و امیدواریم امروز هم با حضور پرشور و مشارکت حداکثری مشتی محکم بر دهن دشمنان بکوبند.

ملک شاهکویی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات در تعیین سرنوشت کشور مؤثر است، اظهار کرد: با توجه به اینکه مردم ما مردم غیوری هستند با حضور خود به دشمنان اعلام خواهند کرد سرنوشت کشور را خودشان رقم می‌زنند.

وی یادآور شد: مردم با حضور در انتخابات، ایستادگی پای آرمان‌های انقلاب را نشان خواهند داد و امید دشمنان را به یاس و نا امیدی تبدیل خواهند کرد.

  11 اسفند 1402
بخش : گرگان / سیاسی
کد خبر: 70389
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام